Fietsen langs oude wegen - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Fietsen langs oude wegen - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Fietsen langs oude wegen

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

26 Juli 2014 | Nederland, Mierlo

Athene was te ver weg, nu Frankrijk in!
De fietsen staan klaar, wij staan klaar, als de Tour de France is afgelopen, begint de onze!

• 26 Juli 2014 - 18:25

Adri:

Hahaa, we krijgen jullie verslag binnen straks. Nu al verkeneukelen! Wijzelf vertrekken morgen naar berlijn, met een kort uitvluchtje daarbij naar de polen. Deze zomer rustige julimaand verder, augustus wordt alweer aan de drukke kant. En sept , we kijken of we nog eens een reisje kunne boeken.
    Dit jaar nieuwe vogeltjes! In juni bij ons huisje aan het veluwemeer een groepje Krooneenden / begin juli bij palingrokerij Vos aan Z laardermeer een hele zooi Witvleugelsterns / en half juli bij een fietstochtje rond het Lauwmeer een stuk of wat Krombekstrandlopers.
    Intussen mijn vuurdoop gehad als gids met een een man of 40 die aan mijn lippen hingen ! Dit was half juni. Mn adoptieterreinverslag is op een haar na af. Nu nog mijn (ons) eudcatieve eindwerkstuk! Dat wordt nog een heikele operatie, want met 4 personen met hun eigen agenda. Moet ik als Nestor de boel bij mekaar houden middels kopjes thee.
    We wensne jullie een fijne reis ! Zonder pech of ander taai ongerief. Vel plezier en vergeet niet de kathedralen binne te gaan. Daar is het altijd lekker koel.

• 26 Juli 2014 - 21:01

Wil Veldkamp:

Simon en alle mede fietsers,

Heel veel succes tijdens jullie fietstocht door Frankrijk.
    Heb er alle vertrouwen in, dat het nu wel een succes wordt.

Gr.
    Wil Veldkamp

• 26 Juli 2014 - 21:29

Hidde En Marjel:

Simon, ik krijg zopas jullie vakantieplannen via de email binnen. Ik heb je al verschillende keren proberen te bellen om je te feliciteren met je verjaardag, maar kreeg steeds de voice mail. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je schrijft dat jullie klaar staan. Ga je samen met Ans? Goed plan van jullie.
    Wij zijn voor de tweede keer opa en oma geworden. Marieke en Mark hebben een dochter gekregen. Haar naam is Sophie Eva. Moeder en dochter maken het prima.
    Wij vertrekken woensdag voor onze fietstocht door Nederland. We rijden het fietserpad, van de Limburgse heuvels naar het Groningse wad. Ik wens jullie veel fietsplezier, ook namens Marjel. Wij lezen graag jullie verhaal.

• 26 Juli 2014 - 22:57

Henk:

Ans : woeh bös se ?

Woeh heej ??

Vuul plezeer en kum weer good toés.

Henk

• 27 Juli 2014 - 15:49

Wil Van Hamersveld:

Hallo Ans en Simon,

Geniet van het fietsen, het mooie weer en elkaar!

groetjes,Wil

• 29 Juli 2014 - 09:49

Willem Van De Ven :

Hallo Ans en Simon,
    Ik wens jullie een fantastische tocht door Frankrijk en zie jullie verslagen met belangstelling tegemoet.
    Kijk goed uit, want Frankrijk is geen Nederland met z'n prachtige fietspaden.
    Groet, Willem

• 29 Juli 2014 - 19:39

Marly:

hallo Ans en Simon,
    wens jullie een prachtige fietstocht door La France toe.
    tot ziens,
    marly

• 02 Augustus 2014 - 13:48

Jan Vink:

Hoi Simon en Ans,

Sterkte op jullie tocht door Frankrijk. Gisteren ben ik met zoon Gertjan met de trein terug uit Praag gekomen na eerder daar naar toe gefietst te hebben.
    Succes en groeten uit Zeeland, jan