Terug in Mierlo - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Terug in Mierlo - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Terug in Mierlo

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

31 Juli 2013 | Nederland, Mierlo

Beste mensen,
ik ben weer thuis. Nadat we besloten om niet verder samen te gaan, fietste ik weer naar het noorden, met de bedoeling om alleen naar huis te fietsen. Maar de weg was saai, bergachtig, het was heet (zo'n 40 graden zonder enige schaduw, ik ben gevallen en hield daar flink wat schaafwonden aan over en alleen is maar alleen. Kortom, het werd te zwaar en ik had geen motivatie meer. Daarom besloot ik om naar het eiland Krk te fietsen en daar het vliegtuig terug te nemen. Gisteren vloog ik binnen 2 uur van Rijeka naar vliegveld Keulen/Bonn, waar Rosa klaar stond met de auto om me naar Mierlo te brengen.
Fijn om weer thuis te zijn, eigen bed slaapt heerlijk!
Dank voor jullie aandacht en attentie tot dusver!
Ik heb nog enkele weken vakantie, dus daar gaan we nog een leuke invulling aan geven. Maar daarover zal ik niet op deze site over schrijven.
Groeten, Simon

• 31 Juli 2013 - 22:05

Wim:

Hallo Simon,

Jammer, maar helaas. Niet elk schot raakt de roos. En wie weet ...nieuwe ronde nieuwe kansen.

Jammer dat je ook nog eens wat schaafwonden hebt opgelopen, maar dat gaat over. De herinnering aan

"mission impossible" zal nog wel even blijven denk ik.

Oost west, thuis best zullen we maar denken, alhoewel ik niet weet wanneer Ans weer terug zal zijn.

Wij waren van plan om morgen (donderdagTexel te verlaten en na ons praatcafé in Haaren weer naar huis

te gaan. Maar Monique heeft een forse zweepslag in haar rechterkuit opgelopen en moet nu rusten.

Dus blijven we nog enige tijd bij Marie-Chistine en genieten we hier van het mooie weer dat ons in het

vooruitzicht is gesteld. Daaraan heeft het de laatste week wel ontbroken.

Letterlijk en figuurlijk: na regen komt zonneschijn.

Groeten en nog een fijne vakantie toegewenst.

Tot ziens

Monique en Wim

• 01 Augustus 2013 - 10:02

Wil Veldkamp:

Hallo Simon,

Na teleurstelling en tegenslag, weer gelukkig thuis.
    Ondanks dat de missie niet geslaagd is, heb ik respect voor de afgelegde afstand in de paar weken die jullie gefietst hebben.
    Heel fijne vakantie voor de resterende weken en tot eind augustus.

Gr.
    Wil Veldkamp

• 01 Augustus 2013 - 19:48

Jan Verdonck:

Beste Simon,

Jammer dat het zo gelopen is.
    We hebben met veel interesse en bewondering je reisverslagen gelezen.
    Ook 2000 km fietsen in en enkele weken is een hele prestatie.
    groeten,ook van Christien,

Jan