missie mislukt 27 juli - Reisverslag uit Senj, Kroatië van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu missie mislukt 27 juli - Reisverslag uit Senj, Kroatië van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

missie mislukt 27 juli

Door: simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

28 Juli 2013 | Kroatië, Senj

ik fiets maar ik fiets alleen en in noordelijke richting. tussen marieke en mij waren al vaker spanningen, maar nu is het uit de hand gelopen. zoals het zo mooi heet: onverenigbaarheid van karakters.
Jammer, triest en helaas. aan het fietsen zelf lag hetn niet dat ging gelijk op. maar het kontakt onderling ging helaas niet goed. dus besloten we ieder z'n eigen weg te gaan. marieke is alweer in nederland en ik fiets nog door kroatie, ook op weg naar huis. de missie athene is dus mislukt. het is niet anders. iedereen bedankt voor de leuke meelevende en enthousiazte
reacties. vooral die van zwager henk, wim en moniek en wil veldkamp waren erg bemoedigend. maar uiteraard heb ik de reacties van allemaal erg gewaardeerd. groeten van een trieste en teleurgestelde fietser.

  • 28 Juli 2013 - 18:36

    Henk:


    HOI SIMON ,

    " HÉÉL STERK IS DE EENZAME FIETSER DIE RECHTOP BOVEN ZIJN STUUR,
    MET OPEN OOG EN OOR VOOR DE SCHOONHEID VAN DE NATUUR ,
    ZICHZELF TOCH DE WEG NAAR HUIS BAANT."
    (vrij naar Boudewijn de Groot)
    Hartelijke groet en ik wens je een rustige en voorspoedige retourreis .
    Servus !!

  • 29 Juli 2013 - 02:09

    Wil Veldkamp:

    Hallo Simon,

    Jammer dat het zo gelopen is, had dit niet verwacht.
    Heel veel succes met de terugreis.
    Een ervaring en helaas teleurstelling rijker.
    Zien elkaar weer bij de MT.

    Gr.
    Wil Veldkamp


  • 29 Juli 2013 - 13:44

    Willem Van De Ven:

    Hallo Simon,

    Heel vervelend te lezen dat het niet zo gelopen is zoals verwacht. Jullie waren zo goed op weg en de plooitjes waren gladgestreken heb ik gelezen. Jammer!!
    Ik wens je ondanks alles veel "Moraal", een behouden terugtocht en zie je weer bij de eerste repetitie van de Tonnekes.

    Willem van de Ven

  • 29 Juli 2013 - 15:58

    Pierre:

    Hoi Simon,

    Jammer dat het zo gelopen is. Toch zijn we nog steeds benieuwd naar je reisverhalen straks. Fietsen naar Kroatie is toch een prestatie die de meeste stervelingen je niet na weten te vertellen.
    Graag tot gauw!

    Groet Pierre

  • 29 Juli 2013 - 16:28

    Jan Vink:

    Hallo Simon,
    Dat ik nu pas reageer is niet fraai van mij. Maar... er is veel gebeurd. Na verhuizing naar Biggekerke en tweede huwelijk kost het ons en mij veel energie om 'door te blijven fietsen'. Ik voel ons lotgenoten. Vergeet niet dat we in 2005 wel de eindstreep hebben gehaald.
    Groet, Jan

  • 29 Juli 2013 - 22:09

    Lambert:

    Hoi Simon , Ja ik zie je laatste verslag nu pas omdat mijn wifi er op de camping uit lag.
    Wat jammer dat het zo gelopen is , maar houdt er de moed toch maar in en probeer nog zoveel mogelijk te genieten van hetgeen wat je nog op de terugreis tegenkomt.
    Succes verder met de terugreis
    Sterkte en tot op de eerste repetitie,
    Lambert en Christine

  • 29 Juli 2013 - 22:11

    Wil:

    Hoi Simon,
    Wij zijn net een kwartiertje thuis vanuit het Sauerland en direct even de computer aangezet omdat ik zo benieuwd ben hoe het gaat etc en lees dus je bericht. Ik schrik ervan en vind het ongelooflijk jammer dat dit zo gelopen is. ik weet als geen ander hoe we enthousiast bezig waren met de voorbereiding en vooral hoe jij er op verheugde om weer eens een lange tocht te maken. Eerst viel ik af omdat ik zo nodig een fietsongeluk moest krijgen en jullie besloten toch om met twee door te gaan. Heel logisch dat jullie dat besloten en op reis gingen. Ik gunde jullie echt een fantastische tocht en een fijne tijd en genoot van jullie verhalen.

    Heel vervelend allemaal. Wel hardstikke goed dat je terug naar huis fietst. Succes en sterkte.

    groetjes, Wil
    PS. Ook de groeten van Theo
    PS.2 Je kaart uit Ljubljana haal ik net uit de brievenbus!!

  • 30 Juli 2013 - 17:35

    Marian:

    Hoi Simon, jammer dat jullie de tocht af hebben gebroken, maar toch... 2000 km is ook niet niks, als ik lees over welk soort wegen jullie route liep. Nog veel fietsplezier in Kroatiëen goede reis terug. Groeten Jan en Marian

  • 30 Juli 2013 - 21:07

    Henk:




    O P R O E P

    SIMON :

    WAAR BEN JIJ NU EN HOE GAAT HET MET JOU ??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon en Ans

Friese Brabander 1,88 bril doorzetter fan van sc Heerenveen en van Rowwen Heze en helemaal fietsfanaat op naar Thessaloniki!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 894
Totaal aantal bezoekers 36518

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Nog nooit geweest in Vietnam en Laos en Thailand

28 Juni 2017 - 29 Juli 2017

België in, Frankrijk door en bij Bordeaux linksaf

22 Mei 2016 - 10 Juni 2016

van Mierlo naar Thessaloniki

26 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Fietsen langs oude wegen

06 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Fietsen van Brabant naar Athene

Landen bezocht: