22 mei komt dichterbij! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu 22 mei komt dichterbij! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

22 mei komt dichterbij!

Door: simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

15 Mei 2016 | Nederland, Mierlo

Het is mei en nog koud. Hopelijk is dat komend weekend anders. Want dan vertrekken we. Het schema is ongeveer 100 km per dag. Wil heeft van tevoren al een uitstekende planning gemaakt: ongeveer 100 km fietsen en dan is er een camping. Kijken of we die planning kunnen halen.
We hebben nieuwe tenten, veel bagage en een goede moraal. Maar hoe de spieren zich gaan houden? We zien wel. De eerste weken is het nog vlak. Als de bergen komen, stellen we de planning naar beneden (qua kilometers) bij.
Thessaloníki is nog ver weg......

• 15 Mei 2016 - 23:54

Jan Vink:

Ha die Simon,

Lang geleden man dat ik je gezien en gesproken heb. Leuk dat je me mailt over je laatste reisplannen. Sterkte met alles en vooral goede reis!
    Deze zomer ga ik met m'n zoon Gertjan van Praag, via Terezin, Dresden en Berlijn naar Kopenhagen fietsen.
    Met de vriendelijke groeten, Jan Vink,
    Sinds 2012 Biggekerke

• 16 Mei 2016 - 14:48

Marian Van Vlokhoven:

Hoi Simon,

Wat leuk, weer een nieuw fietsavontuur. Ik wens je een hele fijne reis! Je begint met een vlak stuk, dus tegen de tijd dat je de bergen ingaat, zijn je spieren vast helemaal soepel!

Goede reis

• 16 Mei 2016 - 20:21

Francien En Michiel:

Hoi buurman Simon,

Wij wensen jullie een super mooie reis toe. Hopelijk met mooi fietsweer. We gaan jullie volgen. Niet vanuit thuis, maar vanuit onderweg: fietsend naar Santiago de Compostella. geniet van elke kilometer en kom heelhuids thuis. We spreken elkaar nadien. Goede reis.

Francien en Michiel.

• 18 Mei 2016 - 22:08

Petra Wessels:

Hoi Simon,

Een goede reis toegewenst! Dat jullie maar een heel fijne tijd mogen beleven!

Vriendelijke groeten,

Max en Petra

• 21 Mei 2016 - 11:36

Ton En Marijke Van Den Burg:

Hallo Simon,

Veel succes met je giga-fietstocht met Wil. Geniet er met volle teugen van.
    We wensen je schitterend weer en een pechloze reis naar Thessaloniki toe maar wittewattetis gewittetnie.
    Uiteraard gaan we je volgen en wij kijken al uit naar je reisverslagen.

Tot toeters,

Ton en Marijke

• 22 Mei 2016 - 14:38

Henk:

Hoi Ans en Simon ,

Hier in Molenhoek is het nu door de regen geen fietsweer maar dat is voor óns geen probleem.
    Vandaag moet ik STOFZUIGEN en dat is anders dan buiten spelen op de fiets.
    Goede reis en tot nader.
    Henk

• 22 Mei 2016 - 22:16

Jos Klomp:

Hoi Simon,

Bedankt voor je eerste berichten over je fantastische fietstocht. Ik wens je een geweldige tijd toe en veel succes en een avontuurlijke tijd.
    Oefen onderweg maar alvast op de Sirtaki. Maar nu eerst Bratwurst.
    Groetje,
    Jos