de camping die geen camping is - Reisverslag uit Sulzbach am Main, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu de camping die geen camping is - Reisverslag uit Sulzbach am Main, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

de camping die geen camping is

Door: simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

27 Mei 2016 | Duitsland, Sulzbach am Main

We vertrekken uitgerust vanuit mainz. Het is donderdag 26 mei, dat is in Duitsland een speciale katholieke dag; iedereen heeft vrij. Dat is te merken: het is mooi weer, iedereen trekt erop uit. De fietspaden zijn zeer druk, de terassen overal vol en in frankfurt is het topdrukte! Wel gezellig. We fietsen 104 km en komen dan in Schulzbach am Main, waar volg3ns de kaart een camping is. We zien wel caravans, Maar we zien geen receptie. Het blijkt priveterrein. Gelukkig mogen we toch de tent op een mooi grasveld plaatsen en wordt voor ons speciaal de pomp voor douche in werking gesteld. Na de installatie lopen we naar een restaurant in het dorp en eten daar zeer genoeglijk, buiten op het terras. 104 km