Morgen vrije dag! - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Morgen vrije dag! - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Morgen vrije dag!

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

02 Juni 2016 | Duitsland, Passau

We vertrekken helemaal uitgerust uit Bogen. Het begint droog langs lommerrijke dreven maar helaas begint het weer te regenen. We gaan desondanks in hoog tempo door en bereiken Deggendorf voor de koffie. Ik probeer in de lokale mediamarkt een nieuwe navigatie te scoren, maar dat lukt niet. Dan gaan we verder. Na 1 km ontdek ik dat ik mijn pet ben vergeten dus ga ik terug.
En dan in hoog tempo, boven de 20 km/hr langs de donau en door allerlei leuke dorpjes. De laatste loodjes wegen natuurlijk altijd wat zwaar, maar na 86 km staan we op camping passau! In stralende zon zetten we de tent op. Ik doe boodschappen en fiets in de regen terug. Gelukkig hebben de dames een houten huisje ontdekt waarin we droog kunnen koken en eten. Heerlijk!
We liggen helemaal op schema, vandaag in passau, morgen vrije dag eant Ans gaat zaterdag per trein naar huis.

• 02 Juni 2016 - 22:43

Rinus :

Keurig werk,ondanks het slechte weer en defecte banden en navigatie.Complimenten voor de reis verslagen. Lekker kort en bondig en toch informatief.

• 03 Juni 2016 - 11:36

Ton En Marijke:

Hallo Smon, Ans en Wil,

Na alle "ontberingen" is het goed om te lezen dat jullie goedl op schema liggen.
    Nog maar 2000 km...... toch?
    Ondertussen genieten wij van de reisverslagen. Blijf er mee doorgaan, liefst met wat meer foto's erbij.

Jammer dat Ans morgen "Abschied von der Alm" moet nemen.
    Maar met een reisgenoot als Wil fiets je in Oostenrijk makkelijk de ene na de andere "Vogelwiese" op.

Groeten uit het verdronken land van Mierlo.

• 03 Juni 2016 - 19:12

Peter Maertens:

Well done with the 1000 km plus.
    Ik herinder me nog als de dag van gisteren dat ik in Vilshoven an der Donau door een onweers bui werd overtroffen. Een uur later was het moeilijk om langs de modder in de straten te rijden maar Passau heb ik toen bereikt.
    Good luck with the continued trip and thumbs up for the results so far.