Morgen vrije dag! - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Morgen vrije dag! - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Morgen vrije dag!

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

02 Juni 2016 | Duitsland, Passau

We vertrekken helemaal uitgerust uit Bogen. Het begint droog langs lommerrijke dreven maar helaas begint het weer te regenen. We gaan desondanks in hoog tempo door en bereiken Deggendorf voor de koffie. Ik probeer in de lokale mediamarkt een nieuwe navigatie te scoren, maar dat lukt niet. Dan gaan we verder. Na 1 km ontdek ik dat ik mijn pet ben vergeten dus ga ik terug.
En dan in hoog tempo, boven de 20 km/hr langs de donau en door allerlei leuke dorpjes. De laatste loodjes wegen natuurlijk altijd wat zwaar, maar na 86 km staan we op camping passau! In stralende zon zetten we de tent op. Ik doe boodschappen en fiets in de regen terug. Gelukkig hebben de dames een houten huisje ontdekt waarin we droog kunnen koken en eten. Heerlijk!
We liggen helemaal op schema, vandaag in passau, morgen vrije dag eant Ans gaat zaterdag per trein naar huis.

  • 02 Juni 2016 - 22:43

    Rinus :

    Keurig werk,ondanks het slechte weer en defecte banden en navigatie.Complimenten voor de reis verslagen. Lekker kort en bondig en toch informatief.

  • 03 Juni 2016 - 11:36

    Ton En Marijke:

    Hallo Smon, Ans en Wil,

    Na alle "ontberingen" is het goed om te lezen dat jullie goedl op schema liggen.
    Nog maar 2000 km...... toch?
    Ondertussen genieten wij van de reisverslagen. Blijf er mee doorgaan, liefst met wat meer foto's erbij.

    Jammer dat Ans morgen "Abschied von der Alm" moet nemen.
    Maar met een reisgenoot als Wil fiets je in Oostenrijk makkelijk de ene na de andere "Vogelwiese" op.

    Groeten uit het verdronken land van Mierlo.



  • 03 Juni 2016 - 19:12

    Peter Maertens:

    Well done with the 1000 km plus.
    Ik herinder me nog als de dag van gisteren dat ik in Vilshoven an der Donau door een onweers bui werd overtroffen. Een uur later was het moeilijk om langs de modder in de straten te rijden maar Passau heb ik toen bereikt.
    Good luck with the continued trip and thumbs up for the results so far.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simon en Ans

Friese Brabander 1,88 bril doorzetter fan van sc Heerenveen en van Rowwen Heze en helemaal fietsfanaat op naar Thessaloniki!

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 36481

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 20 Maart 2018

Nog nooit geweest in Vietnam en Laos en Thailand

28 Juni 2017 - 29 Juli 2017

België in, Frankrijk door en bij Bordeaux linksaf

22 Mei 2016 - 10 Juni 2016

van Mierlo naar Thessaloniki

26 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Fietsen langs oude wegen

06 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Fietsen van Brabant naar Athene

Landen bezocht: