Kuifleeuwerik - Reisverslag uit Odžaci, Servië van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Kuifleeuwerik - Reisverslag uit Odžaci, Servië van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Kuifleeuwerik

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

17 Juni 2016 | Servië, Odžaci

Op de beste camping van onze reis worden we uitgezwaaid door de eigenaar die 7 jaar aan de camping heeft gewerkt, zegt hij. We volgen de route die in eerste instantie erg om maar wel heel mooi is. In centrum Atapin, een mooie drukke promenade, waar we heerlijke chocolademelk drinken en Christine, een Franse dame die we vaker troffen, nu weer spreken. Maar dan wordt het moeilijker : lange kaars rechte wegen, flink wind tegen en benauwend warm. Dus een paar stops om wat te drinken. Lastig is: waar kunnen we overnachten. Langs de route geen mogelijkheden. Daarom wijken we af naar aar een hotel is. Beneden wordt het verbouwd, maar boven prima kamers: € 8 pp. En we eten in een restaurant een onduidelijke maar lekkere visschotel.
Op de kamer is het benauwd; ik kijk naar Duitsland – Polen en ga slapen. Paar keer wakker van lawaai buiten. Oh ja, onderweg 2 kuifleeuweriken.