zondag 11 juli - Reisverslag uit Straelen, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu zondag 11 juli - Reisverslag uit Straelen, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

zondag 11 juli

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

15 Juli 2013 | Duitsland, Straelen

van aitrang naar garmisch-partenkirchen. relatief rustige dag. al werden we wel door politie van weg gehaald: verboden te fietsen op bundesstrasse in aitrang camping met lage p/k-verhouding. maar we slapen er prima!

• 15 Juli 2013 - 22:25

Tineke En Wim Van Kruiningen:

Hoi Simon en Marieke, leuk om van jullie te horen.Jullie hebben er al een behoorlijke afstand opzitten. Als dat zo door gaat gebeurt er wat onze vrienden Margreet en Frans uit Borger overkwam op hun fietstocht van Borger naar Wenen . Veel te vroeg kwamen ze aan en hebben toen nog maar wat in Oostenrijk gefietst. Ze zijn in Wenen door een soort subburgemeester ontvangen en kregen een etentje aangeboden. We blijven jullie volgen. Het inpakken 's morgens gaat denk ik wel steeds handiger althans dat is onze ervaring . Liefs en tot de volgende mail Tineke en Wim (Ans komt trouwens bij ons nog wat fietsen)

• 15 Juli 2013 - 23:26

Wil Veldkamp:

Hallo Simon en Marieke,

Geen zadelpijn en overige pijntjes meer ??
    Al een flinke afstand afgelegd, bewonder jullie inzet en doorzettingsvermogen.
    Wens jullie voor de komende dagen een voorspoedige reis en blijf jullie volgen.

Gr.
    Wil en Lenie

• 16 Juli 2013 - 10:28

Wil:

Hoi Simon en Marieke,

Ongelooflijk dat jullie al Innsbruck voorbij zijn. Succes met de verdere Alpen. Fijn dat jullie goed weer hebben of is het toch iets te warm? Veel succes! Wil

• 18 Juli 2013 - 12:54

Jan Van Aerle:

Hallo Simon en Marieke.

De groeten van ons uit Mierlo, we zijn op zoek naar je verslag.
    Wil Veldkamp vertelde dat het erg goed gaat,we kijken er naar uit om dit te lezen.

Gr.

Jan en Riky

• 20 Juli 2013 - 22:18

Henk ( Neef Van Pietje):

Ja Simon , zo gaat dat als alles goed verloopt.
    In 1969 zijn Mieke en ik voor het eerst in ons leven samen op wintersport
    gegaan en dat was in GERLOS. Wij hebben toen de Isskugel bestegen,
    per lift uiteraard en op de latten er weer af.
    Bier is blijkbaar ook jouw juiste medicijn tegen dorst en zadelpijn.
    Dat gevoel van dorstlessen herken ik ,maar ook de Muskelkater
    heb ik hiermede volledig onder controle gekregen. Elke dag weer opnieuw. Heerlijk.
    Donderdag j.l. hebben we jouw muzikale compagnon gefeliciteerd
    met zijn 65e verjaardag. Ans ,Wies en zijn beide broers e.v.a. waren ook aanwezig.
    Het was gezellig en binnen heerlijk koel.
    Ik vraag mij nu af hoe jij t.z.t. jouw 65e zult vieren ?
    Op de fiets in de hitte , met zadelpijn en "ochherm" een biertje voor alle moeite ????
    ....of in een comfortabele leren fauteuil met een heerlijk glas wijn in de hand en op de achtergrond
    een gezellig gedekte dis met Franse kaas, Griekse olijven ,Italiaanse ham met gedroogde tomaten ,Kroatische meloenen en vijgen , Feta en de muziek van Zorba de Griek ,
    afgewisseld met een dansje van jouw familie op de melodie van de Sirtaki.
    (zo is het wel genoeg voor onderweg om de moed erin te houden)
    Goede reis, blijf gezond, houd moed en tot de volgende ontmoeting.