Fahrrader absteigen bitte - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Fahrrader absteigen bitte - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Fahrrader absteigen bitte

Door: Simon

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

29 Mei 2016 | Duitsland, Rothenburg ob der Tauber

Hoe vaak we dat bord gezien hebben! We doen het geen enkele keer, want als ervaren fietser kun je echt wel over dat bruggetje of door die moeilijke bocht. Alleen in het voetgangersgebied in de mooie oude centra van Duitse stadjes willen we wel even lopen.
Na een goede nacht en ontbijt in hotel Franz kunnen we vroeg op pad. In plaats vd voorspelde regen is het mooi weer. We gaan het taubertal in en volgen een prachtige route, wel met flink wat klimmetjes.
De vraag of er energie genoeg is om rothenburg ad tauber te halen, wordt positief beantwoord! Om 17 09 rijden we camping op. We zetten snel de tent op en direct daarna begint het te regenen. Dus koken en eten we onder een afdakje. 99 km

• 29 Mei 2016 - 11:40

Mini De Ruiter:

Hallo sportmensen,vind het erg leuk om jullie te volgen ,hoop dat jullie weinig pech hebben,lekke banden,regen,het weer is hier drukkend denk dat we onweer krijgen,hou de moed er in ,veel liefs uit Neede

• 29 Mei 2016 - 12:01

Marly:

dank je Simon.
    leuk om het reisverslag van jullie tocht te lezen. Vanachter de computer "fiets ik een klein beetje mee ".
    en jullie doen het. bravo.
    dat dit avontuur jullie nog vele mooie ervaringen mag brengen.
    tot een volgende keer met liefs voor Ans, Wil en jou Simon.