Met de gastheer uit eten. - Reisverslag uit Wetteren, België van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu Met de gastheer uit eten. - Reisverslag uit Wetteren, België van Simon en Ans Vietnam Laos en Thailand - WaarBenJij.nu

Met de gastheer uit eten.

Blijf op de hoogte en volg Simon en Ans

29 Juni 2017 | België, Wetteren

Tijdens het ontbijt is het nog droog, maar als we gaan fietsen, miezert het. Gelukkig niet al te lang. Vandaag pakken we de Vlaanderen fietsroute op en dat bevalt prima: goed fietspad, prima bewegwijzering en mooie route. Veel natuur. In Lier is onze eerste stop. De route gaat verder; veel langs de natuur. Da's mooi; niet de wind tegen. De hele dag een flinke wind uit de verkeerde hoek. De dames hebben er moeite mee.
Onderweg nemen we het veer. Enthousiast springen op het veer dat net aankomt. Maar nee, de veerkapitein meldt alleen dat hij op hele en halve uren vertrekt. Hij meldt van alles over de veren die nog komen, maar daar hebben we nu nog niet zoveel belangstelling voor.
Want het waait nog steeds! Redelijk vermoeid komen we aan in Wetteren waar men ons erg gastvrij onthaalt. Koel bier en het voorstel om met het gastgezin uit te gaan eten. Na de douche. Zo gezegd zo gedaan. Eten in Schellebelle!